Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Παιδιά ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των ειδικών μαθημάτων μόλις πριν λίγο.
Μπείτε με τον 8ψήφιο κωδικό σας και με τα αρχικά επώνυμου, ονόματος, πατρώνυμου και μητρώνυμου, στο link του υπουργείου:


http://results.minedu.gov.gr

Λογικά μετά τις 1:00 το μεσημέρι θα αναρτηθούν και στα λύκεια αποφοίτησης των υποψηφίων.
Περιμένω νέα σας...

Εύχομαι ότι καλύτερο σε όλους σας.

Θοδωρής Μπρουτζάκης

thodorisbroutzakis@gmail.com
skype: thodorisbroutzakis69

5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Ειμαι μαθητρια Γενικου Λυκειου, Γ' Θεωρητικης κατευθυνσης, ενδιαφερομαι για το τμημα Μουσικων Σπουδων (ΑΠΘ αποκλειστικα) και εχω καποιες αποριες σχετικα με το πως θα μπορουσα να περασω εκει. Αρχικα, η πρωτη μου απορια ειναι: θα πρεπει να γραψω σε ολα τα μαθηματα του σχολειου απο 10 και πανω για να περασω; (δηλαδη ακομα και αριστα να γραψω στα ειδικα αν στα μαθηματα του σχολειου στις πανελλαδικες γραψω κατω απο 10 δεν περναω;).
    2ον: ποσα μορια δικαιουμαι απο τα ειδικα μαθηματα; απο το κεντρο σχολικου προσανατολισμου μου ειπανε οτι παιρνω 2.000 απο το καθε μαθημα αλλα μου φανηκε πολυ καλο για να ειναι αληθινο... (συγνωμη για το "Ανωνυμος" απλα δεν εχω κανενα λογαριασμο απο αυτες τις επιλογες :Ρ). !!!! Σας παρακαλω απαντηστε μου το συντομοτερο γιατι ακουω πολλες ασχετες μεταξυ τους αποψεις, μη αξιοπιστες, ακομη και απο το κεντρο σχολικου προσανατολισμου! Ευχαριστω για το χρονο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα γεια σου.
      Η βάση του 10 ισχύει μόνο για τα ειδικά μαθήματα ξεχωριστά κι όχι σαν μέσος όρος.
      Για τα υπόλοιπα μαθήματα γενικής παιδείας έχει καταργηθέι σ' ότι αφορά την εισαγωγή στην συγκεκριμένη σχολή.
      Το άριστά τους είναι πραγματι 4000 μόρια.
      Η περσινή βάση στο Α.Π.Θ ήταν 14.287 μόρια, άρα πρακτικά πρέπει να γράψεις αρκετά πάνω από 10 και στα υπόλοιοπα μαθήματα για να έχεις ελπίδες.
      Ελπίζω να σε βοήθησα και να απάντησα στις απορίες σου.
      Αν όχι, μην διστάσεις να ξαναεπικοινωνήσεις μαζί μου οποιαδήποτε στιγμή.
      Καλό θα ήταν αν το επιθυμείς να έριχνα και μια ματιά στην αρμονία σου, να δω πού "βρίσκεσαι".
      Εύχομαι ότι καλύτερο......

      Διαγραφή
    2. euxaristw poli! kai mia alli aporia...o sintelestis sta eidika ma8imata poios einai?

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.