Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Το παρακάτω θέμα παρουσιάζει την εξής ιδιαιτερότητα:
Δεν είναι ένα θέμα που θα μπορούσε να είναι θέμα πανελληνίων εξετάσεων, ή ακόμα και  προαγωγικών ή και πτυχιακών εξετάσεων ωδείου, αλλά είναι μια πολύ καλή άσκηση για να "δουλευτούν" οι σχέσεις V-I (που τους δίνω όπως ίσως έχετε καταλάβει ιδιαίτερη βαρύτητα), οι αρμονικές αλυσίδες, η μοτιβική μίμηση αλλά και η ευρηματικότητα στην επιλογή των βαθμίδων σε "περίεργες" καταστάσεις όπως θα δείτε παρακάτω.
Σας δίνω και το θέμα και μια εναρμόνισή του που μπορειτε να την ακούσετε  ΕΔΩ


Θοδωρής Μπρουτζάκης

thodorisbroutzakis@gmail.com







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.