Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Δίνω ακόμα ενα δύσκολο θέμα σε μέτρο 6/8 αυτή τη φορά, του οποίου η δυσκολία δεν έγκειται μόνο στα τυπικά σημεία της αρμονίας, αλλά και στα μεγάλα διαστήματα που εμφανίζονται στη μελωδία, με τα οποία ο υποψήφιος θα πρέπει να είναι αρκετά εξοικιωμένος προς αποφυγή σοβαρών λαθών, όπως ευθείες κινήσεις, κακές αρμονικές σχέσεις, διασταυρώσεις ή παράλληλες.



Ακολουθεί και μια εναρμόνισή του με περιορισμένη χρήση μοτιβικής μίμησης, κάτι που δεν είναι απολύτως απαραίτητο, αλλά εάν γίνει σωστά αξιολογείται θετικά στην τελική βαθμολογία του γραπτού, όπως αναφέρουν κι οι οδηγίες που κάθε χρόνο συνοδεύουν το δοσμένο θέμα.




Σημ. Οι 8ες παράλληλες στο 1ο πλήρες μέτρο του θέματος (σολ-σολ, φα-φα) μεταξύ alto και soprano που ενδεχομένως να σας ξενίσουν, δεν αποτελούν λόγο ανησυχίας, γιατί δεν ειναι άμεσες, δεν βρίσκονται σε εξωτερικές φωνές και κυρίως γιατί η 2η διαρκεί ελάχιστα και βρίσκεται σε ασθενές μέρος του μέτρου.
Με λίγα λόγια όταν ακουστεί η 2η έχει χαθεί η ακουστική ανάμνηση της 1ης ακόμη και σ' ένα γρήγορο σχετικά tempo.
Μπορείτε να ακούσετε την συγκεκριμένη εναρμόνιση  ΕΔΩ

Θοδωρής Μπρουτζάκης
 thodorisbroutzakis@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.