Αγαπητοί υποψήφιοι,
Οι σωστές απαντήσεις της σημερινής εξέτασης στο μάθημα των ακουστικών ικανοτήτων είναι οι εξής:
Α1 β.
Α2 γ.
Α3 β.
Α4 δ.
Β1 α.
Β2 β.
Β3 γ.
Β4 ε
Γ1 β.
Γ2 α.
Γ3 γ.
Γ4 δ.
Δ1 γ.
Δ2 γ.
Δ3 δ.
Δ4 β.
Ε1 α.
Ε2 ε.
Ε3 γ.
Ε4 β.
Θεωρώ πως η υπαγόρευση των Δ1-Δ3 είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΜΟΥΣΗ και καμμία σχέση δεν έχει ο συγκεκριμένος τρόπος υπαγόρευσης (με μία νότα κι όχι με ρυθμικό παίξιμο συγχορδιών με δεξί και μπάσου με αριστερό χέρι στο πιάνο όπως άλλες χρονιές) με την ικανότητα ή όχι του υποψήφιου να εξακριβώσει το μέτρο ενός μουσικού κομματιού, άσκησης μοτίβου ή οτιδήποτε άλλο. Με αυτό τον τρόπο υπαγόρευσης τα ζητήματα Δ1-Δ3 καταντούν "μηχανιστικά γυμνάσματα αριθμητικής" με την έννοια βέβαια πως το ζήτημα πλέον είναι το πώς θα "χωρέσει" κανείς έναν αριθμό ήχων σε 2 ή 4 μέτρα από τις 5 επιλογές που του δίνονται και αντιμετωπίζονται με "πατέντα" κι όχι με ακουστική ικανότητα.
Εύχομαι πάντως καλά αποτελέσματα
Σύντομα θα έχετε και μια εναρμόνιση του χθεσινού θέματος αρμονίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΠΡΟΥΤΖΑΚΗΣ
Συνθέτης-Πιανίστας, εκπαιδευτικός ΠΕ16 καθηγητής ανώτερων θεωρητικών "Φιλαρμονικού Ωδείου", καλλιτεχνικός διευθυντής "Ωδείου Μαραθώνα" και "Ωδείου Πύλου".
Οι σωστές απαντήσεις της σημερινής εξέτασης στο μάθημα των ακουστικών ικανοτήτων είναι οι εξής:
Α1 β.
Α2 γ.
Α3 β.
Α4 δ.
Β1 α.
Β2 β.
Β3 γ.
Β4 ε
Γ1 β.
Γ2 α.
Γ3 γ.
Γ4 δ.
Δ1 γ.
Δ2 γ.
Δ3 δ.
Δ4 β.
Ε1 α.
Ε2 ε.
Ε3 γ.
Ε4 β.
Θεωρώ πως η υπαγόρευση των Δ1-Δ3 είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΜΟΥΣΗ και καμμία σχέση δεν έχει ο συγκεκριμένος τρόπος υπαγόρευσης (με μία νότα κι όχι με ρυθμικό παίξιμο συγχορδιών με δεξί και μπάσου με αριστερό χέρι στο πιάνο όπως άλλες χρονιές) με την ικανότητα ή όχι του υποψήφιου να εξακριβώσει το μέτρο ενός μουσικού κομματιού, άσκησης μοτίβου ή οτιδήποτε άλλο. Με αυτό τον τρόπο υπαγόρευσης τα ζητήματα Δ1-Δ3 καταντούν "μηχανιστικά γυμνάσματα αριθμητικής" με την έννοια βέβαια πως το ζήτημα πλέον είναι το πώς θα "χωρέσει" κανείς έναν αριθμό ήχων σε 2 ή 4 μέτρα από τις 5 επιλογές που του δίνονται και αντιμετωπίζονται με "πατέντα" κι όχι με ακουστική ικανότητα.
Εύχομαι πάντως καλά αποτελέσματα
Σύντομα θα έχετε και μια εναρμόνιση του χθεσινού θέματος αρμονίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΠΡΟΥΤΖΑΚΗΣ
Συνθέτης-Πιανίστας, εκπαιδευτικός ΠΕ16 καθηγητής ανώτερων θεωρητικών "Φιλαρμονικού Ωδείου", καλλιτεχνικός διευθυντής "Ωδείου Μαραθώνα" και "Ωδείου Πύλου".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.