Οι απαντήσεις του μαθήματος "ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ" στα ερωτήματα δι' ακροάσεως (Α1, Α2, Α3, Α4, Α5) καθώς και η άσκηση κλασικής αρμονίας, έχουν ως εξής:
Α1. ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ
Α1.1: β
Α1.2: α
Α1.3: γ
Α1.4: ε
Α1.5: δ
Α2. ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΡΥΘΜΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ
Α2.1: α
Α2.2: γ
Α2.3: β
Α2.4: ε
Α2.5: δ
Α3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΥΓΧΟΡΔΙΑΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ
Α3.1: α
Α3.2: γ
Α3.3: γ
Α3.4: β
Α3.5: α
Α4. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ
Α4.1: β
Α4.2: α
Α4.3: γ
Α4.4: ε
Α4.5: δ
Α5. ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΧΡΟΙΩΝ
Α5.1: γ
Α5.2: α
Τα θέματα ήταν και σε αυτό το μάθημα σχετικά εύκολα και αναδείκνυαν τις γνώσεις των υποψηφίων με κλιμακούμενη δυσκολία και σωστό τρόπο, σε ευρύ πεδίο αντικειμένων.
Στα θετικά, κατά την ταπεινή μου άποψη, συγκαταλέγεται και η βελτίωση των ηχητικών παραδειγμάτων του ερωτήματος Α2. Πέρυσι δημιούργησε πολλά προβλήματα ακόμα και σε έμπειρους μουσικούς.
Δεν πρόκειται πλέον για ένα "χαοτικό" ρυθμικό παράδειγμα εν' είδει improvisation, αλλά για ένα πολύ συγκεκριμένο ρυθμικό pattern το οποίο (με εξαίρεση ίσως το Α2.5) επαναλαμβανόταν, έστω με πολύ μικρές διαφορές.
Τέλος θα ήθελα να σχολιάσω την ποιότητα ηχογράφησης των παραδειγμάτων της ομάδας Α5, η οποία χρήζει βελτίωσης. Μάλλον για τεχνικούς λόγους που αφορούν την μετάδοσή τους, τα ηχητικά παραδείγματα έχουν συμπιεστεί υπερβολικά, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί το "ανάγλυφο" των ηχοχρωμάτων.
Πρέπει να βρεθεί μια λύση.
Καλά αποτελέσματα και καλή επιτυχία για το μάθημα της Δευτέρας.
Θοδωρής Μπρουτζάκης
thodorisbroutzakis@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.