Αγαπητοί φίλοι και φίλες
Οι σωστές απαντήσεις στο μάθημα του "Ελέγχου Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων", έχουν ως εξής:
Α1: β
Α2: ε
Α3: α
Α4: δ
Β1: γ
Β2: α
Β3: δ
Β4: ε
Γ1: ε
Γ2: γ
Γ3: δ
Γ4: β
Δ1: δ
Δ2: γ
Δ3: ε
Δ4: β
Ε1: α
Ε2: δ
Ε3: ε
Ε4: γ
Οι σωστές απαντήσεις στο μάθημα του "Ελέγχου Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων", έχουν ως εξής:
Α1: β
Α2: ε
Α3: α
Α4: δ
Β1: γ
Β2: α
Β3: δ
Β4: ε
Γ1: ε
Γ2: γ
Γ3: δ
Γ4: β
Δ1: δ
Δ2: γ
Δ3: ε
Δ4: β
Ε1: α
Ε2: δ
Ε3: ε
Ε4: γ
Όπως τα τελευταία χρόνια, έτσι και φέτος, στο μάθημα του "Ελέγχου Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων", δεν κρύβονταν ιδιαίτερες δυσκολίες.
Βέβαια δεν κρύβω τις διαφωνίες μου, αναφορικά με δύο τμήματα της εξέτασης.
Η πρώτη που αφορά την ομάδα Β, είναι πως σε μια μείζονα ή ελάσσονα συγχορδία που εκτελείται εξ' ορισμού σε κλειστή θέση, η αναστροφή έχει μόνο τυπικό χαρακτήρα.
Με λίγα λόγια το αριστερό χέρι του πιανίστα, θα έπρεπε να παίζει στη χαμηλή περιοχή τη νότα του μπάσου όπως λέμε, για να έχει η ενδεχόμενη αναστροφή την ακουστότητα που πρέπει και όχι να εξάγεται μηχανιστικά από την κορυφή της συγχορδίας.
Η δεύτερη που αφορά τις ερωτήσεις Δ1-Δ3 είναι πως το μέτρο θα έπρεπε να εξάγεται από ένα ολοκληρωμένο μουσικό απόσπασμα και όχι από μία επαναλαμβανόμενη νότα, έστω και αν τονίζεται ελαφρώς η πρώτη κίνηση του μέτρου, κι αυτό αν δεν υπάρχει συγκοπή.
Εύχομαι καλά αποτελέσματα
Θοδωρής Μπρουτζάκης
thodorisbroutzakis@gmail.com
thodorisbroutzakis@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.